Photo Diary: Perfect summer lunch

6/24/2014


PERFECT SUMMER LUNCH. How can be perfect summer day without perfect summer lunch? Always at home, I cook from what I find. So all vegetable what I found I roasted with garlic and herbs, tomatoes only with basil. I added to couscous pumpkin seeds (definitely try it!). Finally I sprinkled dish with remaining slightly roasted seeds and toast with garlic pesto coudn´t miss. "Cook what you find", it´s probably our watchword. :D

PERFEKTNÍ LETNÍ OBĚD. Jak by mohl být perfektní letní den bez perfektního letního obědu? A ještě takového, který si uděláte sami? Doma vždycky vařím z toho, co najdu. Takže všechnu zeleninu, co jsem našla, jsem opekla společně s restovaným česnekem a bylinkami, rajčata jsem dělala zvlášť pouze s bazalkou a do kuskusu jsem přimíchala dýňová semínka (to určitě zkuste!). Jídlo jsem nakonec posypala zbylými semínky z dýně, které jsem opražila, no a tousty potřený česnekovým pestem nesměly chybět. "Uvař, co najdeš", tak to nejspíš bude heslo u nás. :D





You Might Also Like

3 komentářů

  1. This looks yummy. Great pictures. Wish to check out my blog.
    Leja

    justabriefmoment.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. so yummy <3

    http://www.DianeFnk.com

    OdpovědětVymazat