Inspiration & tips: Sport wishlist

2/16/2015




WAKE UP AND BE AWESOME. This phrase somehow stucks in my head and I am not really sure why. For someone it can mean weak up next morning and be awesome during the day, but I think it´s wake up, your life is waiting for you, you have to kick it! You have to wake up! And what helped to me to relax, refresh and keep fit? Sport. In my case, it´s mean I lay down and make some easy exercises for my muscles, but the best way for me is yoga. Anyway, I am looking forward to first spring days, I will grab my headphones and running shoes and I will go out! And how to look better when we will be sweaty, tired and red-colored? Of course! With stylish pieces! Which is your favourite? And how about you and sports? :)

/


WAKE UP AND BE AWESOME. Nevím proč, ale tahle fráze mi nějakým způsobem uvízla v hlavě, ani do češtiny se mi jí nějak nechce překládat, to by už neměla takové to kouzlo, myslím.
Někdo to může pochopit, jako vstát ráno z postele a být jednoduše úžasná po zbytek dne, ale já to chápu, jako probudit se z každodenního života a trochu ten život nakopnout, trochu se, tak nějak, probudit. A co mi pomohlo jak k fyzické, tak duševní očistě a vzrůstu? Sport. Pohyb. Tedy v mém případě je to tak, že se párkrát do týdne svalím na podlahu a namáhám tak trochu své svalíky, ale nejvíc mi pomáhá jóga. A aby té fyzické aktivity u mě nebylo málo, nemůžu se dočkat prvních jarních dnů, kdy opět vyběhnu ven se sluchátky a v běžeckých botách! A až budeme spocení, ufunění a rudí, budeme se potřebovat cítit líp a k tomu nám stoprocentně pomůže nějaký stylový kousek! Teda mě to vždycky pomáhá (připadám si líp, když jsem dobře oblečená a to platí vždy! I při sportu!). A co vy a sport? Také se těšíte na první jarní aktivity? A také musíte mít něco fajnového na sobě? :)

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Běhání jsem taky odložila na jaro, prostě se mi v tomto počasí nechce a nějak nemám tu potřebu. :D Bohužel teď mám před maturitou a tak nemám tolik volného času. Nic méně až bude po všem chci, se do sportu pořádně zakousnout! Ty kraťásky Nike Pro (mám dojem, že to jsou ony) hrozně potřebuji už od minulého léta, ale zatím mi neříkají paní. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Such a wonderful post - it's really lovely and inspirational! :)

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Great selection! I'm working out more too
    X

    Joy. | www.justlikesushi.com

    OdpovědětVymazat
  4. Great attitude! The black sports bra is amazing!

    xxx
    http://journal-of-style.blogspot.com

    OdpovědětVymazat