Tartan obssesion

11/26/2015


Checked scarves or tartan scarves? Who know. Anyway, it is an item I cannot imagine this winter without it. I really didn't like these scarves before, but now? I love them! Do you know it? Firstly you say "oh no, it's boring, I really don't like it", but after a while you say "oooo, I really need it!". Do you know? Otherwise, have a nice rest of week everyone! :) 

Kostky. Ne. Čtverečky. Ne. Svislé a vodorovné proužky. Ne. Kdo ví. Říkejte si tomu jak chcete (klidně i "checked scarf" anebo ještě lépe "tartan scarf", aby to znělo trochu víc instagramově/blogově, hehe). No prostě je to ta věc, kterou jsem napřed nemohla ani vidět a teď se jí nemůžu nabažit. Znáte to ne? Napřed si říkáte "děs-děs-děs" a najednou výboj v mozkových závitech a "oooo- to potřebuju". Máte to také stejně? Jinak krásný zbytek týdne (a k tomu třikrát hurá, protože je konečně zítra pátek!) :)

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Dokonalá šála, ale chápu tě. Například roláky - jak začaly všude být, tak jsem si řekla, můj bože a co, ale...ale, za chvíli už jeden skončil u mě doma :D a nemůžu pobrat, že je zítra pátek, uběhlo to děsně rychle!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. Mala som to podobne s Nike Air Maxami :D Najprv sa mi nepáčili a teraz si vravím, že ich potrebujem! No stále sa mi nepáčia tie klasické 90-ky. Čo sa tartanu týka, vždy sa mi páčil. :)
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle šálo-deky jsou super a krásně oživí celý outfit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "šálo-deky" jsou trefné pojmenování! :D a máš pravdu! :)

      Vymazat