Photo Diary: Sweet breakfest

3/22/2014


 Hádejte, proč je má oblíbená část dne ráno? :) / Guess why is morning my fav part of the day? :)



You Might Also Like

9 komentářů

  1. hmm, to vyzerá naozaj lahodne :-) inak, ja mávam sladké raňajky asi 5-6 krát do týždňa, takže viem, o čom hovoríš :D
    Nat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snídani "na sladko" mám 7 dnů v týdnu :D zůstávám věrná sladkému vždy a všude 0:) :D

      Vymazat
  2. So yummy!! Morning is my fav part of the day too!! I'm following you on Bloglovin, hope you'll do the same!

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá dokonale!<33

    OdpovědětVymazat
  4. I love morning too!! Pancakes looks so yummy)
    http://blogmissdass.blogspot.ru/2014/03/my-top-5-breakfast-recipe.html

    OdpovědětVymazat
  5. pancakes look tasty!! great post!! looks like I am your fan noww!! I love food, you love food! you should definitely check out my site for health foods!!<3

    www.laurinawong.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ty ma ale dráždiš... dnes som mala obrovskú chuť na palacinky, ale nebolo času na ich prípravu.. a teraz toto... Jaj ako by som si ich dala :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat