University of changes

4/12/2014

 pictures by Petra Orlová

Everybody are changing. Opinions are changing. Your, mine. Last year I tried to "exorcise" sneakers from my closet, but now, I don´t want wear other shoes. If I knew, half year ago, I´ll buy sporty sweatshirt, I would think: "mad". Change opinions, not be pernament, nothing is definitly. Do you often change opinions, or you buy a pair of shoes and next ten years you love them? 

Všichni se neustále mění. Všem se názory neustále mění. Vám i mě. Minulý rok jsem se pokoušela "vymítit" tenisky ze svého šatníku, letos bych nejraději nosila pořád jen a jen tenisky. Kdybych ještě před půl rokem věděla, že se budu rozmýšlet,  jakou mikinu si koupím musela bych si vynadat.To samé mám i u jiných věcí a sama nevím jestli je to dobře a nebo ne. Měnit názory, nebýt stálá, nic není definitivní. Také se vám názory mění tak často, nebo si koupíte jeden pár bot a po dalších deset let budou naprosto senzační a pořád se vám budou líbit?



jacket: H&M
tees: Elle
jeans: Pimkie
shoes: Gate



You Might Also Like

8 komentářů

  1. Moc pěkný outfit, líbí se mi ta bunda, podobnou scháním, můžu se zeptat kolik stála? :)
    http://lenkaungrova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už si vážně nepamatuju, nechci kecat ;D kupovala sem ji v H&Mku tak před dvěma měsíci...

      Vymazat
  2. to triko mám též asi 100 let a stále ho ráda nosím, takže jak co u mě vydrží

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to triko sem nahodou teďko vyštrachala a v poslední době bych ho nosila pořád ;) a to si pamatuju, jak jsem říkala "to bude triko na spaní" ;D

      Vymazat
  3. That's so true. Change is inevitable though I always try to buy the most basic pieces so I'll still love them for years to come. Still, nothing is guaranteed. Love the casual outfit btw!

    OdpovědětVymazat