Inspiration & tips: Minimalism

1/22/2015



MINIMALISM. I love it. From art and architecture to fashion design and instagram pictures. And which pics could make me happier (my materialistic side)? Everything what is white and simple. And how to make this minimalistic look more fashionable? What about vintage denim shorts or these perfect watch from Daniel Wellington? And here is coming minimalist and fresh look! And which color and style do you prefer now? :)

/

MINIMALISMUS. Miluju ho. Od umění, přes architekturu, bytové doplňky až po fashion desing a fotky na instagramu. A jaké kousky by mě udělaly šťastnější (po mé materialistické stránce)? Čistá linie, jednoduchost a bílá barva. A když se k tomu přihodí něco svěžího jako jsou vintage denim šortky udělaný třeba z máminých starých džínsů, nebo tyhle jednoduchý hodinky od Daniela Wellingtona, nebude mít look jedinou chybičku! A jáké barvy a styly jste si oblíbili vy? :)



top: Mango
watch: Daniel Wellington: www.danielwellington.com /get 15% sale with code: 1501sweetchillibyhana
shorts: vintage Levi´s
coat: Mango


You Might Also Like

7 komentářů

  1. Ahoj, ted jsem si oblíbila tmave modrou a šedou a k tomu stylu... jakýsi mám, ale nějak ho neřeším. Jinak ty kousky v bílý jsou super, jen já se svou postavou bych je mít nemohla :D

    www.gagenka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Love the DW watch!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá skvělé, hezká koláž :)) Za mě ano tomu bílému kabátku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pecka! Uplně mi mluvíš z duše!!:) Brala bych celou kolážku do posledního detailu! ;)))
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoduchosť u mňa rozhodne vyhráva. Moc krásne veci si vybrala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u mě je jednoduchost také na prvním místě! jinak děkuju :))

      Vymazat