Inspiration & tips: Green space

6/05/2015

 pictures from Pinterest

GREEN SPACE. Yah. Last day of final examination! Last day of school! Last few hours of hard work and huuhuu! The whole week we are working on the computers, so my headache and sore eyes are absolutelly normal. So don´t be surprise that I decided to make this post, full of fresh green color, beautiful spaces, cacti and lovely plants. Who doesn´t want to escape during this crazy time? So I hope you are going to get some inspiration! have a fabulous Friday! :)

GREEN SPACE. Jop! Poslední den klauzur! Poslední den ve škole! Posledních pár hodin makání a huuuhuuh! Celý týden děláme na počítačích, hlava mi třeští, oči mě bolí a mám pořád chuť na sladký, takže se nedivte, že jsem se rozhodla udělat tento post plný fresh zeleně, krásných prostorů, kaktusů a rostlinek. Kdo by v tomhle bláznivym týdnu (nebo alespoň pro mě bláznivym) nechtěl uniknout na jiné místo? Tak snad vás tento post inspiruje a dostane vás do "jiných sfér" plné krásných a živých prostorů! Krásný pátek! :)




You Might Also Like

3 komentářů

  1. Nice, love this green selection, MERCI for sharing!

    Bisous from France,
    *-* Sand *-*

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek, miluju tyhle fotky! A máš moc pěkný blog! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat