Better weather

3/25/2014


pictures by Petra Orlová

OHM, THE INSIDIOUS ELECTRONICS. I guess I got a sign that the original article shouldn´t be publish. No, really, my computer protested. It fought by tooth and nails and finally it got its way.Yes, I am very sorry, but original article (and I wrote it last night and day before yesterday) is gone. My conscience didn´t protest, but my PC did. "It can not open" "file not found" etc.? What?? Well, of course I don´t wont disappoint my readers so I started write it again. Opened I let it relax but when I came back..? "What? Black screen?!  Should I write it for third time or what?" and my roommate told me: "May you shouldn ´t publish it, may  it´s a sign." ... and it happened. And how about you and "protests" your electronics?

ACH TA PRORADNÁ ELEKTRONIKA. Asi jsem dostala znamení, že článek původně sem zamýšlený, by neměl být publikován. Ne opravdu, můj počítač protestoval. Rval se zuby nehty a nakonec dosáhl svého. Ano je mi velice líto, ale původní článek, se kterým jsem se psala včerejší noc a předvčerejší je ta tam. Protest vůči němu nemělo však moje svědomí, nýbrž můj noutbuk. Pracně jsem článek vymyslela, pracně jsem ho napsala, pracně jsem ho uložila a pak druhý den? "Nelze otevřít" "soubor nenalezen" "pouze zástupce" apod.? Cože??... No a ovšem, že nechci zklamat své čtenáře, pustila jsem se do krutého boje s elektronikou a začala psát článek odznova, rozepsaný ho nechávam odpočinout si a po příchodu: "Proč tu mám černou obrazovku??!?" Cože?? To to mám psát po třetí, to samé?" no a když vám na to spolubydlící odpoví "To je asi znamení, že ten článek nemáš publikovat.." to vás dorazí a nechť se tak stane (a stalo). Článek je v zapomenutí a vy teďko dočítáte příběh o mém žalostném osudu. A co vy a nepřízeň vaší elektroniky?



parka: H&M
jeans: Pimkie
shoes: CCC
bag: Esprint
shirt: vintage
sweater: F&F










You Might Also Like

10 komentářů

  1. You look so pretty darling, I love your outfit, very very stylish, and the presence of a very light blue denim makes you look very on trend in view of a current season. <3

    www.stylehenge.com

    OdpovědětVymazat
  2. tvůj styl oblékání se mi prostě hrozně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je super! Strašně hezky působí jak ti ladí boty, svetr a kabelka!

    OdpovědětVymazat
  4. Honey you are soooo gorgeous!!! <3 So glad I clicked on your comment on SONG OF STYLE's blog and got led back here to yours. It's seriously full of GREAT info and juicy pics here! Just followed you on GFC and bloglovin', be sure to see more of you soon. Check out my new outfit post during Paris Fashion Week, where I found this amazing 1996 red CHANEL vintage jacket for a bargain, and rocked some starry shades, white beanie, in a very provoking tomboy manner that Parisians might or might not get haha. #ProvokingParis

    xx The Provoker
    http://www.the-provoker.com/2014/03/little-red-jacket.html

    OdpovědětVymazat
  5. beautiful!

    http://thedaydreamings.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  6. I like your chic, natural style, and that bag is great!

    x. jill
    beck daily

    OdpovědětVymazat