Festival of Arab culture 2015

4/27/2015


There are a few photos from weekend. I spent time in Arab fest in Prague as a photographer. And it was amazing days! I recognized so many new things and I tasted so yumy food and drinks and I saw two really unbeliave films by two days (and who knom, know it´s so much! I usually watt film once of year :D). And chat happy next? My mobile phone died! It was big storm and I had my mobile in my pocket and when I wanted to know time it didn´t work. I was (and I am) sad becaose of photos! Amazing photos from amazing places and people! And photos from this weekend! No: "Hana without a mobile again". And how about your weekend?  :)


Tady je pár fotek z víkendu, který jsem z největší části strávila, jako fotografka na Arabfestu. Byl to opravdu skvělý, skvělý víkend. Zjistila jsme tolik nových věcí, ochutnala tolik nových dobrot, nechala jsem si pokreslit ruku henou  a za dva dny jsem viděla dva filmy, což je pro mě osobní rekord (kdo mě zná, ví, že já se na film kouknu tak max jednou za rok :D).  Akorát můj mobil zemřel, bééé. Pospíchala jsem na vlak (ovšem v největším slejváku a bouři) a mobil jsem měla v kapse. No a co se nestalo, chudáček, byl zabit kapkou vody (protože víc do něj prostě nemohlo ani natéct). Nejvíc je mi líto fotek, které jsem v něm měla (hlavně ty úúúžasné z víkendu) a pak mi nejvíce bylo líto sestry, která si ždímala vlasy a kalhoty stejně jako já. Hah: "Hana zase bez mobilu".  A jak jste si užili víkend vy? :)



You Might Also Like

2 komentářů

  1. To je poprvé v životě, co jsem narazila na někoho, kdo je na tom se sledováním filmů stejně jako já! Myslela jsem si, že už jsem snad jediná, protože mé okolí proto absolutně nemá pochopení. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj, nejsi jediná :D jono, okolí -> stejná reakce :D

      Vymazat