New in: Happy spring

5/08/2015


HAPPY SPRING. I am thinking. Hm, I am thing about new topic and theme for my blog. But in the meantime I am going to share with you few items which make my materialistic side happy. And what/whitch items make you happy recently? :)

HAPPY SPRING. Přemýšlím. Hm, přemýšlím. Jaké nové téma/forum bych zde mohla vytvořit. Ale mezitím (než to vymyslím) se s váma podělím o pár věciček, které mi nedávno naplnily mé materialistické potřeby (v dnešním světě tak běžné, že). A čím jste si v poslední době udělali radost vy? :)



jeans: H&M
sunglasses, kimono, slip-on: F&F
sport bra and t-shirt: Takko


You Might Also Like

7 komentářů

  1. Upřímně, taky si někdy říkám, jak povrchní má radost s nových sandálků na léto je, ale na druhou stranu, když už nic jiného mě nedovedlo potěšit... :D Věci, jsou krásné, taky bych si už měla koupit nějaké light denim skinny , už po nich v H&Mku pokukuju docela dlouho.. hrozně se mi líbí barva těch tvých! Kimono je taky boží <3

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani nevíš jakou radost sem měla (a mám) z techto džínsů :D ! konečeně jsem našla nějaký, který jsou mi na délku, jsou do pasu a ještě maj skvělou barvu (a to jsem myslela, že je to nemožné!!) takže dvojnásob happy! :D :))

      Vymazat
  2. Love it!

    Bisous from France,
    Sand.

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne džínsy :)
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé kúsky, tie svetlé džíny vyzerajú úžasne! A aj ja som si práve kúpila športovú podprsenku, dobrý výber!

    OdpovědětVymazat