The neon side

5/02/2015

pictures by Josefína Bielková

NEON ME. Yesterday weather was so bad so I was laying in my bad with tea and chocolate whole day and I did about a ton of things and finally, I added these photos. I was wearing my beloved perfect and dreamed Nike trainers, neon top and black skinny jeans from H&M which looked so boring so I decided to make them more interesting, yep so popular trend as ripped knees is now on my blog too, pf! But I have to change them for this night (no!) for dress and heels. It´s cos I am invited to gala awards of film festival (I made a prize for this event). And I have to say I rather to go to back to my bed and sleep and sleep and sleep, because I didn't sleep for long time. But ok, let´s see all from positive side (or from neon side?). Anyway, it will be great  event with great people and I hope your weekend looks as good as my (or even better). Have a fabulous day! :)


NEON ME. Včerejší počasí bylo děs a hrůza a tak jsem se celý den válela v posteli s čajem a čokoládou, vyřizovala jsme při tom asi tak tunu věcí a nakonec jsem se dostala i k přidání těchto fotek. Mé milované a vysněné tenisky, neonový top (naleznutý v Lidlu) a černé džíny z H&Mka, které se mi zdály trochu moc nudný, a tak jsem vzala nůžky a šmik šmik a olala trend děrovaných džínů je na světě. Ale pro dnešní večer je bohužel musím, i s teniskami na běhání (béé), nechat doma a vyměnit je za šaty a lodičky pro předávání filmových cen (kam jsem pozvaná díky tomu, že jsem jednu z cen vyráběla). Ale po pravdě? Moc se mi tam nechce. Raději bych se šla nazpátek zahrabat do peřin a spala bych a spala bych a spala bych. Ale musíme vše brát z té pozivní stránky! Bude to skvělej večer se skvělejma lidma, no ne? A jaké plány máte na víkend vy? :)




top: Lidl
jeans: H&M
shoes: Nike
sunglasses: Gate


You Might Also Like

8 komentářů

  1. Ta druhá fotka je super.

    Ty vyrábíš filmové ceny, jo? :))

    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo :)) každý rok porota vybere studenta/studenty, kteří budou vyrábět cenu pro filmové finále a letos si vybrali moje návrhy (a pak ještě jednu holčinu o rok starší) a ty pak tu cenu dle svých návrhů realizuješ :))

      Vymazat
  2. Poslední fotka je top! Děsně ti to na ní sluší :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super look, v jednoduchosti je krása :) Chválím džíny, já to udělala stejně :))

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  4. Ty džíny jsou parádní, moc se mi tenhle styl líbí, i když už je má dost lidí :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto skvělé fotky a krásný, jednoduchý outfit! :) Džíny jsou super, ale já osobně bych se hrozně bála si je takhle sama upravit. Raději bych si koupila rovnou děrované. :D Nebo případně upravovala nějaké staré, na kterých by se toho už moc zkazit nedalo. :D :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujem :)) no já si říkala, že si stejnak v létě koupím nějaké džíny jako fakt džíny a tak sem to u těchto černých riskla :D

      Vymazat