#INSTADIARY: Summer break

7/23/2015


This week we have sweated. We have sweated, eaten and had sunbath for hours and hours. And we have, hours and hours, cleaned up. Guess what a mess is able to do by two workers. For frist time I have seen pridelaving windows. It´s like take a paper´s house and scissors and it´s done. Just it doesn´t last three minutes but five das, oh no. But thanks for it. It was great opportunity for started with re-organization of rooms. And guess how much I am happy. That´s not irony! And how did you enjoy these summer days?


Tento týden jsme se potili. Potili a váleli se na sluníčku hodiny a hodiny. A taky jsme další hodiny a hodiny uklízeli. To by se jeden nestačil divit, jaký bordel dovedou udělat dva dělníci s motorovou pilou. Dělam si legraci. Ne, nedělam. Poprvé v životě jsem alespoň viděla, jak se dodělávají okna. Ha, je to jako když vezmete papírový domeček a nůžky a uděláte do střechy šmik šmik a okénko je na světě. Jenomže namísto tří minut to zabere pět dní. Alespoň jsme se díky této příležitosti pustili do předělávání a re-organizací pokojů. Tak hádejte asi jak moc jsme nadšená. Ha tak moc nadšená... To není ironie! A jak jste přežli letní vedra vy?





You Might Also Like

10 komentářů

  1. Krásný fotky, jsou vážně takové letní! :) Já jsem zkoušela brigádu, ale už jsem tam skončila, takže mám před sebou asi hodně lenošení! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lenošení je balzám na duši, jen si to užij :))

      Vymazat
  2. Maš skvěle fotky na instagramu!:)
    Www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké fotografie, musím si tě najím na instagramu;)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky :) Prajem ti aj naďalej krásne leto.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný fotky! :) Já jsem se potila při práci.
    Italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Máš hrozně pěkný fotky a nádhernej blog!

    http://natalislife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat