Shades of summer

7/12/2015


SHADES OF SUMMER AND ABOUT NEW DESIGN. Finally is here truly summer weather, but I have to say I was glad for bad weather, beacaose I could do all my rests, which waited to me for long time (the biggest problem was, nobody and nothing couldn´t get me out from the pool :D). But rain and storms came and I have already managed to sort out my wardrome (and charity has t be so much like right now) and I´ve cleaned up storage floor, a library and the most importatnt what I´ve already done is re-design of this blog. Lokng time I was thinking about change a new design and after a few long night with my computer I am done! Or I think I am done. Whatever here is my "nnew" blog and I can wait for your opinions! And what did you do last days? :)
Changing weather is forcing me change my outfits again again and again, but almost always I know how it will end. My favourite combination for this time: white + black + light denim. And you never could be wrong! And trust me, I am so happy I find this light denim vest. And guess what I was wearing with it! Surprisingly. And what is your favourite combination for this time?


SHADES OF SUMMER A NOVÝ DESIGN. Konečně se zase udělalo hezky a snad dokonce i "letně", ale i tak jsme vcelku ráda za ty propršelé dny, kdy jsem stihla udělat spoustu věcí, které jsem neustále odkládala (prostě mě nikdo a nic nemohlo dostat z bazenu :D). Ale díky této ledové smršti jsem stihla vytřídit si šatník (na charitě mají asi radost, tolik tašek jsme odnesli :D), uklidit úložný prostor v prvním patře, knihovnu a taky jsem si tři večery lámala hlavu nad novým designem blogu (a věřte mi, že mi to netrvalo jenom ty tři dlouhé večery :D), ale tak nějak se to blíží mé představě (ikdyž mě čeká ještě kus práce)! Už hrozně dlohou dobu jsem přemýšlela, jak oživit design blogu a ať to tak možná nevypadá, tak dlouhý čas jsem na počítači a internetu nestrávila už hodně dlouho! Tak doufám, že se vám tady alespoň líbí a jsem zvědvá na váš názor! A jak jste deštivé počasí využili vy? :)

Díky měnícímu se počasí, nějak tak pořád nevím, co si obléct. Ale vždycky mám tušení, jak to dopadne. Moje oblíbená kombinace tohoto léta: bílá + černá + světlý denim. Tak se nedivte, že vám možná bude připadat, že nosím pořád to samé (popravně mě to tak taky připadá :D). A když jsem při třídění šatníku objevila tuhletu zapomenutou vestičku ze světlého denimu, hned jsem věděla, co si k ní vezmu! A jaké barvy, odstíny a materiály patří k vašemu létu? :)

photos: Josefína Bielková
shoes and sunglasses: Gate
white top: F&F
denim vest: Promod
shorts: C&A


You Might Also Like

12 komentářů

  1. Moc ti to sluší a design je super ;) taky jsem třídila! :D a deštivě počasí jsem přečkala v posteli - byla jsem nemocná! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi sa mi páči tá vesta, vie dodať outfitu niečo viac a tu sa to perfektne hodí;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to jo, momentálně na ní nedám dopustit! :D :))

      Vymazat
  3. Nice sunglasses !

    http://www.fruityandpassion.com/2015/07/julien-fournie-paris-haute-couture-2015.html#more

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná vestička! Sluší ti to :)

    xx Sab http://thechicflair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. moc se mi líbí ty sluneční brýle:))

    OdpovědětVymazat
  6. cute outfit! <3

    - Mariah-Ruthel
    http://mariahruthel.blogspot.ca

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní7/13/2015

    Pretty look! Cool sunglasses!!

    http://deadlyinlove.com/

    OdpovědětVymazat
  8. V deštivém počasí jsem nejaktivnější, chodím na procházky a podnikám všemožné výlety po městě. :D Tohle počasí prostě miluju! Jinak desing stránky je fajn, mám ráda tyhle minimalistický nepřeplácaný vzhledy. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super pohodlný outfit a ta vesta je dost dobrá! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat