#INSTADIARY

1/09/2016



Víkend je opět zde a spíše bych to nazvala jako "dva pracovní dny následující po pěti pracovních dnech", než-li jako "víkend" či "volno". Ok, sice to budou dva dny strávené doma (v teploučku, s dostečným množstvím dobrého jídla a s neomezeným počtu hrnečků s čajem), ale při pohledu na stůl vidím jen ty dva velké (přímo obří!) papírky zaplněné úkoly. Na jednu stranu se i na to (dobře-dobře: na něco z toho) těším, ale donutit se k tomu začít, je skutečně nejhorší. Ale (ALE!) řekla jsem si, že vstanu brzo, vložím příspěvěk, vypnu mobil a začnu! A budu dělat tak dlouho dokud se mi nezačne valit pára z úší, oči mi nezačnou lézt z důlků ven a nosem mi nepoteče přepracovaný a přehřátý mozek! Ha! A je to!...A jaké jsou vaše plány na víkend?


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Přesně, přesně, přesně! Avh jo, chci prázdniny :D. Tohle období je úmorné, tak držím pěsti;).

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tvůj Instagram! A mám to dost podobně, dneska jsem byla v Praze, takže zítra musím makat na fyzice, fujfuj, ale asi to udělám nějak jako ty a půjde to! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat