Inspiration & tips: Patchwork

1/12/2016


Obvykle jsem pro jednoduché věci, čistotu a lineárnost, ale nikdy bych se neobešla bez alespoň jednoho divného/zajímavého/kýčovitého/barevného/neotřelého kousku. Protože kýčová věc je někdy až tak moc kýčovitá a laciná, až se vlastě stane úplným opakem a věcí, která se vám vastně naprosto skvěle hodí do šatníku. Víte o čem mluvím? Takže není divu, že slintám nad tímto kabátek se zmrzlinovými kournouty, nad mikinou s chlupatýma očkama a nad džínami, který pravděpodobně vzešly z několika kusů dohromady. Naštěstí (nebo na neštěstí?) mě mé mírné já vždycky mírní a moje milovaná černá barva mi nakonec vždycky přijde vhod. A jak se líbí vám takovéto kousky? :)

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Haha, to jsou vážně skvělé kousky, ale já bych se na jejich nošení nejspíš neodvážila i přesto, že by se mi hodně líbily. Obdivuju lidi, které si podobné oblečení troufnou vzít ven! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  2. ten svetr je úžasný!! ;)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se taky děsně líbí, ale většinou jen na někom jiném nebo na fotkách, nějak si to na sobě neumím představit :) ta černá je mi taky prostě blíž :D :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Hey that's amazing, these pics looks cool!

    Alice Cerea,
    Alice Cerea blogger

    OdpovědětVymazat
  5. Je videt ze mas hodne originalni styl :) ja bych si to na sebe asi nevzala, ale tobe to sedi!

    www.poshlife.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ten kabátek, ten je boží, v něm tě chci vidět!

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní2/11/2016

    Cool! Like for every piece ღ

    Visit our blogger platform www.dressed-to-kill.com ✿

    OdpovědětVymazat
  8. Love all of this!

    http://irinasenina.com/blog/recipes-a-berry-tart

    OdpovědětVymazat
  9. To je pecka! Jsou úžasné, ale nikdy bych nenašla odvahu si na sebe takové kousky natáhnout. :-)
    Rozka's my name

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj, skládám si outfit podle tebe, jen bych k tomu chtěla boty od tommy hilfiger https://www.eobuv.cz/tommy_hilfiger.html poradíš mi???

    OdpovědětVymazat
  11. Haha, ten kabát bych brala taky! Přesně taky občas ty nejvíc divný věci zbožňuju.


    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat