New in: Christmas items

12/27/2014


Další Vánoce máme za sebou (ach jo), ale už se můžeme těšit na ty příští! (Dělam si legraci...vlastně já už se těším :D). A jaké krásné dárečky mi udělaly hroooznou radost a co jsem si přála do svého šatníku za nové přírůstky?

Another Christmas is behind us (oh no), but we can look forward to next! (I just kidding... no, I really look forward :D). And which beautiful gifts make me so much happy and grateful?

hat and t-shirt: H&M


Kostkovanou šálu jsem chtěla už delší dobu (no řekněme od loňského podzimu :D). Vůbec jsem si takovou nepřdstavovala, ale za žádnou jinou bych neměnila!

I wanted hecked scarf  a long time and now, I got it! I never imagined this one, but this scarf  is simply  perfect!

checked scarf: Promod (find here)
headband: H&M


 A když už jsme u těch šál, tak tato indiánská byla láska na první pohled! No neni prostě k sežrání?

scarf: Pimkie (find here)

A také jsem od ježíška vyškemrala Harryho (Harry Potter and Phoenix order). Pátý díl v angličtině, který mi chyběl do sbírky, a také mi na poličce přibila Kahlo (o jedné z mých oblíbených malířek), kosmetiku a další drobnůstky a blbůstky mi přišly zbytečné fotit, snad už dodám pouze nové ruské elle, které mi přibylo do sbírky časopisů.



A jaké byly Vaše Vánoce? Co vám udělalo největší radost (ať už v podobě dárku, lidí nebo situace)? :)

And how about your Christmas? What made you happy (gift, people or situation)? :)




You Might Also Like

7 komentářů

  1. Nádherné darčeky :)) Knihu o Kahlo by som si taktiež rada prezrela a prečítala :)) Mne najväčšiu radosť na Vianoce spravil šijací stroj z ktorého sa nesmierne teším :))
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ze šicího stroje bych měla taky velkou radost! (dřív jsem si i šila oblečení, ale nyní se školou a vším už nemám tolik času, ale myslím, že se k tomu ještě určitě vrátím!)
      užij si zbytek volna :))

      Vymazat
  2. Moc hezky nafocené všci :) jsou to překrásné kousky, není tam snad ani jedna věckterou byh si nekoupila :)

    Jestli chceš tak budu moc ráda když se podíváš a budeš odebírat můj blog :)

    http://apinchofglamor.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. That beautiful things !!

    http://dosqueavecesson3.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělej klobouk♥ mám podobný, taky z H&M a dost jsem si ho oblíbila..:)

    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi krásne darčeky, klobúčikov nikdy nie je dosť! Aj ja som od svojho kamaráta dostala skvelý rúžový! No, som neskutočne za ňho rada!! :)
    Dúfam, že bude čoskoro aj outfit s ním! :)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. juu, růžový, to by se mi taky líbilo :))
      jo! už se nemůžu dočkat až v něm půjdu fotit! <3 :))

      Vymazat