Photo Diary: Christmas wishes

12/06/2014

 
VÁNOČNÍ PŘÁNÍ ANEB STAROSTI O DÁRKY. Připadám si zase jako malá, když se podívám na poličku, kde mám čokoládový kalendář se sedmi otevřenými okénky a ráno jsem zpočítala, že zbývá 17 dní do Vánoc. Komu to přijde, že to letí rychlejše než rychle, ať zvedne ruku! Já tím pádem zvedám všechny končetiny, které člověk může mít! Vánoce, jsou až moc blízko, tak moc blízko, až mě to děsí!
Tento rok, je nějaký zvláštní. Obvykle mám už v září nakoupené všechny dárky a v tuto dobu už mám i napečené perníčky a tak dále a tak dále, ale tento rok? Zatím mi na dně skříně leží dva pidi dárečky a rozhodla jsem se, že tomu tak i zůstane. "Tento rok nechci nic kupovat na Vánoce", je věta, kterou jsem od spousty lidí slyšela už mnohokrát, a já jí tento rok pronesla také. Nechce se mi ještě víc podporovat konzumní společnosti koupí věcí, které vlasně nikdo nepotřebuje a nejenom to. Jak někdo může dát kus sám sebe do nového telefonu či nové řasenky? Jak můžete něco skutečného darovat tím, že za to jenom vyhodíte peníze? Přemýšlela jsem a přrmýšlela jsem a skutečně jsem dostala tooolik nápadů, co komu dám a nebudu muset utratit ani korunu! (maximálně nějaké ty drobné, když už to musí být!) A mám z toho obrovskou radost! A nejvíc se těším na to, až to těm lidem daruju a přesně vím, jak budou oni nadšení a to mě popohání dál! Nemůžu se dočkat! Doufám, že stejně jako já, i vy, tento rok změníte "starosti o dárky" na "radosti o dárky" a že darujete něco skutečného, že darujete kus sami sebe, lásku a to všechno! Vždyť o tom Vánoce vlastně jsou!




You Might Also Like

2 komentářů

  1. Uteká to neuveriteľne rýchlo. Ja som sa zasa tento rok polepšila a už mám skoro všetky darčeky nakúpené :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně rychle to letí.. Já ještě vše koupené nemám :D ale dneska jsem koupila ségře knížku tak to mám radost!
    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat