The best of 2014

12/30/2014


New year is before us and here, in this post, I prepared for you the best photos of outfits, food etc. of this year for you! And I would like to ask you what do you like about my blog? What would you change on my blog? Do you prefer outfits posts, food posts or another? What new do you like to see? Cosmetics? Some tips and DIY? Lifestyle? I will be really glad to hear feedback from you! I hope you enjoyed this rush year, see you soon here and Happy new Year everyone!

/

Další rok máme (nebo tedy budeme mít za chvíli) za sebou a nový rok před sebou. Na rok 2015 se těším už spousty let. Ani pořádně nevím proč, jestli je to tím, že jsem si jako malá spočítala, že v tomto roce budu tak a tak stará, a proto mi tato cifra tak utkvěla v hlavě, nebo jestli je to tím, jak je v tomto čísle pětka a všechno mi tím připadá takové kulaťoučké sympatické a jednoduché. (Taky to máte podobně? :D).

V tomto postu jsem pro vás připravila pár fotek, které jsem vybrala a které považuji za jedny z lepších, které jste v průběhu tohoto roku mohli vidět na blogu. Také by mě zajímalo, jaký post či jaký outfit se vám líbil nejvíce, nebo jestli to jsou fotky, které se netýkají oblečení a módy a nebo jestli to jsou fotky a příspěvky s recepty a jídly, a co by jste třeba uvítali za novou rubriku tady na blogu? Mělo by to být o jídle? O kosmetice? Nějaké typy nebo DIY? Lifestyle? Co by vás bavilo a jaké články máte nejradši? Budu strašně moc ráda za vaše připomínky, kritiku, pochvalu a dodatky. Děkuji za sledování a snad jste si tento rok užili stejně jako já! Šťastný nový rok všem! :)





FOOD




You Might Also Like

11 komentářů

  1. Mne sa naozaj páčili všetky tvoje outfity a články. :)) Na tvoj blog som narazila cez letné prázdniny a odvety som tvoja verná čitateľka a tento blog ma veľmi baví. Naozaj sa teším na ďalší rok a na tvoje články :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, to jsem moc ráda a o moc mě to těší :)

      Vymazat
  2. great inspiration. amazing dear. kiss from Italy.
    happy new yearrrrr! ;)
    CHECK IT OUT MY LAST POST HERE: http://honeyandcotton.org/happy-new-year-2015/

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny outfity se ti velmi povedly

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi kočka, džínová košile je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)) jo džínová košila patří k mým nejobíbenějším věcem, co vůbec mám :3

      Vymazat
  5. you are so beautiful! Happy new year ! xoxo
    www.yuyufashionbook.com

    OdpovědětVymazat
  6. Love seeing all your outfits, they are beyond cool !

    http://www.pardonmyobsession.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Love your pictures!

    Happy new year!


    ​Bangs Bang ​

    OdpovědětVymazat
  8. OMG. I love your choice of eyewear. Happy New Year. Visit my blog for a chance to win Givenchy Aviator Sunglasses.

    Eye See Euphoria : http://eyeseeeuphoria.com/post/new-year-giveaway

    OdpovědětVymazat