DW: Vánoční soutěž

12/17/2015


Moje kamarádka má v nakupování dárků určitý systém: "V první řadě si musíš dárek koupit sobě, pak se ti bude lépe přemýšlet, co dát ostatním." Nevím, jak vy, ale absolutně to nechápu. Ikdyž něco pravdy na tom možná je. Každopádně udělat si radost není nikdy zločinem (tedy pokud nevykradete klenotnictví a podobně), ať už se obdarujete jako první anebo jako poslední. A abych vám to obdarovávání ulehčila, rozhodla jsem se na základě jedné spolupráce udělat vánoční soutěž pro vás, pro mé čtenáře, kteří mi přinášejí stejnou radost, jako lidi, které jsou kolem mě, a které tolik miluju. Zapojit se do soutěže můžeš hned, stačí, když:

1. palec nahoru TADY
2. follow TADY a TADY
3. do komentáře pod tímto článkem  napíšeš své jméno, emailovou adresu a odpověď na otázku "Nejlepší / nejhorší dárek, jaký jsem kdy dostal/daroval". 

Vyhrává nejzajímavější komentář. Výherce bude mít možnost vybrat si Daniel Wellington hodinky na tomto webu, dle svého vlastního přání. Soutěž končí 30.12. o půlnoci. Výherci zašlu mail s dalšími pokyny. Mnoho štěstí! 

Ps: Pro všechny platí sleva 15% při použití kódu: sweetchillibyhana!
 

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Ahoj, tak jsem se zapojila, ráda zkusím štěstí.
    Na fb: Kateřina Procházkov, IG: Somethnigbykate...

    Nejhorší dárek? Když jsem byla na základce a dávali jsme si dárky ve třídě, dostala jsem svíčku, v té době jsem ještě měla zakázáno manipulovat se zapalovačem atd... takže mně byla svíčka k ničemu a ještě nebyla nějaká dekorační nebo vonná. Nakonec jsem ji dala mamce.

    Nejlepší? Asi trezor na peníze, ze všech dárků má nejlepší využit a mám svoje peníze hezky pod kontrolou a schované :3

    BTW: i přesto, že z ty svíčky jsem kdysi nebyla nějak nadšená, tento rok si přeji dostat :D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie křížová
    L.krizova827@gmail.com
    - nejhorší dárek který jsem darovala byl pro moji babičku asi před 20 lety, kdy jsem se rozhodla být už velká holka a dát všem najevo, že už vím, jak to chodí a vyhrabala doma nějaký hrníček, zabalila a měla z toho obrovskou radost. Nastal onen den a babička s úsměvem rozbalovala dar ode mne. Po prohlédnutí se začala smát a dodala: Lucinko, to je ten dárek, co jsme ti dala k svátku před 2 týdny, že?
    Nevěděla jsem, co na to říci, ale babička to vypráví všem doteď... Takže tak. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Petra Strnadová
    Petra.strnadova36@gmail.com

    Nejhorší dárek co jsem kdy dostala nebo darovala je tezke vymyslet, protože miluji vanoce, darovanému koni na zuby opravdu nehledím a radost mi udělá jen to, že si na mne dotyčný vzpomene. Pokud mam přemýšlet o nejhorším dárku co jsem dostala, pravděpodobně to bylo nic od mého otce. Je to tak dva roky zpátky, byla jsem u něj na návštěvě a on na mne zapomněl, tudíž jsem nedostala nic a to byl asi nejhorší darek a pocit jaký mi mohl dat.

    Nejlepsi darek který jsem dostala, byl zájezd do Londýna když mi bylo 14 od me maminky. Splnila mi totiž muj dětský sen- od 5ti let jsem toužila žít v Londýně nebo se tam alespoň podivat! Darovala mi dva týdny v Londýnské škole angličtiny a otevřela mi dveře do světa. Tehdy mě to velmi motivalo a dnes ( je mi 20 let ) v Londýně uz dva roky bydlim. Částečně díky tomu nejlepšímu dárku když mi bylo 14.

    Nejlepsi darek co jsem darovala byl poukaz na léčbu kožních problému me kamarádce, kterou dlouho trápily ošklivé ekzémy a moc kvůli tomu plakala. Byla tak šťastná když dostala ten poukaz a moc ji to pomohlo! A to udělalo radost i mne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Linda Průchová, pruchova.lin@seznam.cz
    Nejkrásnější dárek? pro mě to jsou všechny od mého 12 letého brášky, který na darečky shaní penízky masáží, kterou dělá mamce nebo tatinkovi. Jsou to takove maličkosti za pár korunek, ale vždy udělají radost. Miluji, když mi něco krásného nakreslí nebo vyrobí, třeba náramek z gumiček (byl to nedavno hit :D) do teď ho mam schovaný 💜😊

    OdpovědětVymazat
  5. katerina tomanova, tomanova.katerina@centrum.cz
    nejlepsi darek od maleho brasky kdyz dal penizky na to aby mi v dm koupil paletku, nejhorsi darek byl bily svetr ze ktereho mi jeste lezou zada, takze ho moc nemuzu nosit, nejlepsi co jsem darovala byl pristroj na alternativni pripravu kavy a nejhorsi asi bile spodni pradlo 😂 pro muze ... jsem si nejak omylem myslela ze bude v tom vypadat jako david backham

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Hana Vu, ha.nka[at]email.cz
    Nejlepsi darek, co jsem kdy darovala tak byl asi rodicum, kdyz jsme s brachou zrekonstruovali nase fotky z detstvi a udelali jim z nich nastenkovy kalendar(nektere fotky se fakt povedly :-D ) a nejhorsi darek, když se to tak vezme z pohledu obdarovaneho, tak to bude asi darkova taška plná 'zdravych' potravin - zeleniny, ovoce, ryzovych chlebicku, sojoveho mleka atd. kdyz se kamarad nastehoval do vlastniho bytu a chtel zacit hubnout.

    Nejlepsi darek, co jsem kdy dostala je moznost studovat na vysoke skole v zahranici, jelikoz mi to neskutecne rozsirilo obzory a diky tomu jsem si uvedomila, jake jsou me opravdove zivotni priority.
    Nejhorsi darek, co jsem kdy dostala byl miniaturni notysek, ktery mi dala spoluzacka jen z pocitu viny, ze pro me nic nemela a ktery ji byl zaroven darovan od jine spoluzacky a ji se nelibil :(.

    OdpovědětVymazat
  8. Karla Voláková, karla.volakova@seznam.cz
    nejlepší dárek co jsem kdy dostala byl můj táta. Ten, který mi snese modré z nebe i když nejsou zrovna Vánoce. To je pro mě ten nejlepší dárek, protože věci se dají vyměnit, ale rodiče ne. Ale pokud mam říct věc, tak to byl můj první malířský stojan. Nejlepší dárek co jsem kdy darovala, jsem podle mě darovala rodičům, když jsem jim darovala pobyt :)
    No a nejhorší dárky, tim se snad nikdo nechce chlubit, klasické dárky na poslední chvíli, ve stylu dárkový balíček šampon a tělové mléko :D Nikdy z toho nikdo nebyl nadšený, ještě aby byl :D A nejhorší dárek, co jsem kdy dostala byl, když jsem jako malá dělala bordel, přišla jsem ke stromečku a tam měli všichni dárky a jenom já neměla ani jeden :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Lucka Hrabáková
    hrabakovalucka@seznam.cz

    Já to mám s nakupováním dárků jinak, nejdřív nakoupím dárky všem ostatním. Tím si
    oddychnu a pak už můžu s klidem koupit nějakou radost sama sobě. :) A co se týče dárků, nejkrásnější dárek, který jsem dostala byl můj kocour. Je to můj nejlepší parťák a byl to první dárek, u kterého jsem brečela štěstím! A naopak, jako nejšílenější dárek považuji tkací stav na pletení koberečků od mé babičky! Podotýkám, že mi bylo asi 17 let. A ne, nikdy jsem nic nepletla, neháčkovala ani netkala, takže nevím, jak to babičku napadlo. :D Každopádně si mě asi dokážeš představit. Dárek jsem ještě rozbalovala s úsměvem, ale ten mě rychle přešel ... :D Zmohla jsem se jen na: "Díky babi!".

    Krásné Vánoce a spoustu splněných přání!

    OdpovědětVymazat
  11. Anna Hrubá
    Andulete255@seznam.cz

    Já jsem minulé vánoce dostala svůj nehorší dárek - vůni do WC. Nakonec se teda ukázalo, že to byl obrovský omyl,ale i tak mě to dostalo. Stalo se to tak, že taťka přijel na poslední chvíli s dárky a hodil je k sestře na postel, ať mu to zabalí, že on to neumí, naneštěstí tam byl i běžný nákup, rohlíků a salámu si všiml, ale na tu vůni zapomněl. A má sestra si samozřejmě řekla, že to bude skvělý vtip a aby toho nebylo málo, čekala s foťákem a ještě dlouho mě vydírala větou"takže to mám dát facebook!" :D

    OdpovědětVymazat
  12. Najlepší darček aký som kedy dostal bol jednoznačne môj milovaný pes! :) Dostal som ho na Vianoce, presne 7rokov dozadu a bolo to pre mňa splnenie celoživotného sna. Dodnes je to darček, ktorý mi robí radosť neustále a viem, že nikdy neomrzí! :)

    A najlepší darček ktorý som dal? Pravdepodobne obrovský videopozdrav, ktorý som vytvoril pre kamarátku k narodeninám a pozostával z prianí od jej kamarátov z rôznych kútov sveta a súčasťou videa bol aj vinš od stylistu Maroša Kočišíka, ktorého zbožnuje! Bolo fakt skvelý pocit, vidieť ju akú má z toho radosť :)

    Vo všeobecnosti radšej drčeky dávam, než ich dostávam :))

    Dušan Marko
    markodusansk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj! :)

    Odlajkováno, jak na fb, na na instagramu, splněno :)

    A můj nejlepší dárek? ROZHODNÉ můj první mobilní telefon! Ta radost v tehdy 10ti letých očích, skákání metr do vzduchu, jekot, smích, zkrátka čistá radost z mojí "první techniky", můj první mobilní aparát, machrovačky ve třídě, že mám svou první NOKII s tlačítky, se superskvělou hrou Snake, samozřejmě černobílý obraz a bez fotoaparátu. Moje první smsky, kredit, to bylo období ... :)

    A nejhorší dárek? Tak to si také živě vybavuji, to byla tedy sada keramických sloníků, určitě si je každý vybavuje, takové ty pro "štěstí". Ve skutečnosti jsou to jen lapače prachu a nevkusný doplněk do bytu .. já nad tou celou sloní rodinkou seděla, celá nesvá, jaký výraz mám vyloudit, aby tetička nebyla zklamaná, myslím že se my to tehdy i povedlo nějak překousnout. A sloníci? Kde těm je konec, myslím že někde hluboko na půdě ..

    Hani Šťastné a Veselé! Ať se daří v blogové sféře :)
    Email: Girl.skateboards@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Eva Dang
    evicka.dang@gmail.com

    Ahoj Hančo, také zdravím!
    I já se samozřejmě zapojuji do soutěžě o hodinky. :)

    Nejlepší dárek, který jsem kdy dostala byl můj foťák Nikon, který jsem dostala před 5 lety a také praktiku, kterou taťka vyhrabal ze starých věcí. Kdysi dávno mi řekl, že fotil a já jsem se rozhodla jít stejnou cestu jako on. A tak se věnuji i já fotografii, která mě vždy provází všude a bude věčně. Když si na to vzpomenu, říkám si jak to mohlo utéct tak rychle...Abych nebyla jen u mě, nejlepší dárek, který jsem věnovala byl longboard, na kterém jsme se podíleli ještě víc lidí na narozeniny 18ky mé nejlepší kamarádky. Design a motiv jsme dělali s kamarádem a jsme na to hrdí, že měla obrovskou radost. :)

    Za nejhorší dárek, který jsem dostala se dá říct, že byly obyčejné tužky. Nebyla jsem z nich extrémně nadšené, ale říkala jsem si, že ten člověk na mě aspoň myslel. Já sama jsem darovala bídný dárek, na který nejsem hrdá. Jelikož v té době jsem dávala dárek na poslední chvíli a vybrala jsem teda něco z našeho obchodu. Čokoládu, ale spolužačka měla radost. Dodnes na to nezapomenu.

    Přeji ti krásné svátky a mnoho úspěchů v dalším roce jak zde na blogu, tak i v tvém životě!

    Ps: Ty přijímačky snad nějak zvládneme! :)




    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj!�� Kateřina Malá. katisek009@seznam.cz
    Takže nejhorší dárek asi nemám žádný protože jsem ráda za cokoliv co mi někdo daruje a myslím si,že nic nemůže být tak hrozného v tomhle ohledu. Ať už to jsou ponožky z kterých já mám teda vždy radost a nebo nějaká prkotina. :D :-) A v tomhle okamžiku mým nejlepším dárkem je,že se mi splnil sen a protancovala jsem se do Švýcarska.Což pro mě hodně znamená a tahle zpráva mi opravdu hodně zpříjemnila Vánoce.A celkově je to štěňátko,které jsem minulý rok dostala k Vánocům :-) Myslím si,že to je to nejlepší co může člověk dostat,k nezaplacení:-) Jinak přeji krásné Vánoce a šťastný nový rok :-)

    OdpovědětVymazat