Inspiration & tips: Happy New Year

12/27/2015



However you are going to celebrate New Year, don't forget to be stylish!... No, I'm just kidding! It doesn't matter if you will wear you favourite oversize t-shirt or sequin dress and heels. You just have to celebrate it by your own way with people you love. I will make my homemade popcorn and watch movies I didn't seen (but I want) this year. It could be boring for someone but it's enough for me now. And what are you going to do this year? :) 

Ať už nový rok přivítáte jakkoli, tak hlavně stylově!...Ne, dělam si legraci! Je naprosto jedno jestli na sobě budete mít své extra vytahané tričko upatlané od cukroví nebo flitrové šaty a lodičky. Důležitý je, aby jste Nový rok přivítali po svém a s lidmi, které máte rádi. Já si plánuju domácí popcorn, pyžamo, svojí postel a filmy, na které jsem během roku jaksi neměla čas se podívat. Pro někoho nuda, ale mě to bohatě stačí. A co se chystáte podniknout vy? :)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Já teda Silvestra budu slavit dost podobně! Taky jedu hlavně na komfort a na pohodu, tak hlavně vše nejlepší do nového roku! Lásku, štěstí a zdraví Hanko, samozřejmě také mnoho úspěchů s blogem!

    za NARA blog
    Klára
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju!!:) tobě také mnoho úspěchů :)

      Vymazat
  2. Tak já myslím, že s tím upatlaným tričkem jsi mě celkem trefila :D Já budu pravděpodobně celý den dělat důlek do pohovky, jíst, dívat se na Super drbnu či na Sex ve městě s mámou a užívat si myšlenek na to, co na mě asi další rok čeká :) Užij si cukroví, klidu a Nového roku! A ať se ti daří s blogem! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká slova. Já pro letošek stonám, takže za mne to jistí tepláky a hezky film v televizi :). Přeji do dalšího roku jen to nejlepší.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ať se brzy, do toho nového roku, uzdravíš! :)

      Vymazat
  4. Přeji ti hezký nový rok, mimochodem to flitrované tričko je dokonalé! :)
    http://s-hejvi.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ja strávim Silvester asi rovnako ako ty :D
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat